Politica de retur și schimb
Conform Legii Nr. 105 din 13.03.2003 cu Privire la Protecția Consumatorului ”Articolele de bijuterie, articolele din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite”, nu pot fi înlocuite.
Cu scopul reglementării procesului de returnare a produselor în cadrul companiei Kuki SAS SRL se stabilesc următoarele principii:
- Bijuteriile din metale și pietre prețioase nu se returnează și nu pot fi înlocuite .
- Excepție reprezintă cazul apariției unor neconformități legate de anumite defecte ca urmare a procesului de fabricare. Astfel clientul se adresează companiei în decurs de 14 zile calendaristice cu prezentarea bonului de casa, pentru a se soluționa litigiul și a determina cauza deteriorării.
- Este posibilă remedierea gratuită a defectelor de producere (fixarea pietrelor, încuietorile cerceilor).
- Excepție fac daunele cauzate de diverse accidente: scăparea sau lovirea bijuteriilor, lipsa de îngrijire, purtarea neadecvată: substanțe chimice, zgârieturi, aplicarea forței mecanice, defecte ce apar ca urmare a păstrării necorespunzătoare de către consumator, pentru care compania nu poartă răspundere.
Etapele de returnare a unui produs neconform:
- Se depune o cerere în formă scrisă la oficiul companiei (Pușkin 26 et 2 of 202 sau Alecsandri 115) sau pe adresa electronică a companiei kuki.moldova@gmail.com.
- Cererea este în forma libera si cuprinde toate reclamațiile consumatorului cu descrierea detaliata a situației, indicarea propriu-zisă a cauzei pentru care se solicită schimbul, repararea sau returul produsului, data procurării , cecul in orginal sau scanat daca este depus online etc., specificând modalitatea dorită de a primi un răspuns (formă scrisă prin email sau la telefon).
- Cererea depusă se examinează în decurs de 7 zile lucrătoare dupa depunere și se oferă un răspuns în dependentă de forma dorită de consumator
- În cazul schimbului produsului sau a reparării prejudiciului clientul este anuțat din timp când să se apropie la oficiul companiei.
- Clientul va prezenta un act de identitate și va semna un act ce confirmă repararea prejudiciului (prin returnarea/ înlocuirea produsului/ reparație gratuită).